اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز پیک جدید کرونا در کردستان/توزیع 30 هزار بسته حمایتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نسبت به کمرنگ شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان هشدار داد و گفت: پیک جدید بیماری کرونا در راه است، باید نظارت‌های مداوم را جدی بگیریم.

آغاز پیک جدید کرونا در کردستان/توزیع 30 هزار بسته حمایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد ابراهیم زارعی صبح امروز در بیستمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر افزایش تعداد مبتلایان و پیش بینی وضعیت زرد و نارنجی در هفته آینده در استان، اظهار داشت: رعایت پروتکل ها به شدت مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کروناست لذا استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات غیر ضروری را باید جدی بگیریم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ما در قبال سلامت مردم مسؤولیم و باید با تبلیغات مناسب به مردم هشدار دهیم. 

زارعی نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مدارس بویژه دوره ابتدایی را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: ستاد ملی کرونا بر برگزاری کلاس‌ها تاکید دارد اما پروتکل‌های بهداشتی باید کاملا رعایت شود.

معاون استاندار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر پزشکی و درمانی استان، خاطرنشان کرد: پیشگیری، مانع از تحمیل هزینه‌های درمان می‌شود، لذا نظارت‌ها بر رعایت کامل پروتکل‌ها باید تداوم داشته باشد. 

وی در پایان گفت:۳۰ هزار بسته معیشتی جدید تامین و توسط فرمانداری‌ها تحویل افراد نیازمند شناسایی شده داده خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول