اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محور طالقان-هشتگرد تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود

فرماندار طالقان گفت: پیگیر تخصیص اعتبار ملی به پروژه‌های راه شهرستان طالقان هستیم و با توجه به اقدامات انجام شده محور طالقان-هشتگرد سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محور طالقان-هشتگرد تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود

بهنام جهانی، فرماندار طالقان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان، گفت: بهبود راه‌های این شهرستان از جمله مطالبات جدی مردمی است که در دستور کار قرار دارد؛ مشکلاتی همچون صعب العبور بودن برخی از راه های طالقان و رانش زمین زمان اجرای پروژه‌ها را طولانی تر کرده است.

فرماندار طالقان به بازدید استاندار البرز از این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: از کل ۳۲ کیلومتر راه اصلی ۲۷ کیلومتر آن از محور مذکور آسفالت شده و در مرحله نصب تابلو و گاردریل می‌باشد  و در ۵ نقطه مسیر اصلاح واریانت و ریزش برداری درحال انجام است.

جهانی بیان کرد: طی بازدید انجام شده مذاکرات لازم با با دستگاه اجرایی مربوطه و پیمانکاران انجام شد.

وی با اشاره به بازدیدهای متعدد مسؤولان استانی از این پروژه تصریح کرد: به جد پیگیر تخصیص اعتبارات ملی به این پروژه‌ها هستیم و با توجه به تلاش‌های انجام شده محود طالقان-هشتگرد در سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول