اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک حزب آلمانی مانع امضای قرارداد تسلیحاتی با شرکت تحت مالکیت امارات می‌شود

یک حزب آلمانی از قصد خود برای ممانعت از امضای قرارداد تسلیحاتی به ارزش ۲۵۰ میلیون یورو با یک شرکت تحت مالکیت امارات خبر داد.

یک حزب آلمانی مانع امضای قرارداد تسلیحاتی با شرکت تحت مالکیت امارات می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم تبلیغات فراوان رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره عادی‌سازی روابط با امارات عربی متحده اما حزب چپ آلمان اعلام کرد که قصد دارد مانع انعقاد قرارداد فروش تسلیحات به این کشور شود.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، در حالی که دولت آلمان چند هفته پیش نام جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را به لیست گروه‌های تروریستی خود اضافه کرد، اما این حزب از گروه‌های مقاومت از جمله حماس حمایت می‌کند.

بر این اساس، حزب چپ آلمان که رویکرد ضد صهیونیستی نیز دارد، بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) گفت که از امضای توافق فروش تسلیحات به ارزش ۲۵۰ میلیون یورو با یک شرکت آلمانی که به صورت غیرمستقیم تحت مالکیت اماراتی‌ها قرار دارد، ممانعت به عمل آورد.

این قرارداد شامل فروش اسلحه‌‌های اتوماتیک به نیروهای مسلح آلمان می‌شود.

وزارت کشور آلمان در تاریخ یازده اردیبهشت با صدور بیانیه‌ای حزب‌الله را بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده و گفت فعالیت‌های آن در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده است.

بعد از آن بود که نزدیک به ۲۳۰ نماینده و قانون‌گذار اروپایی از اتحادیه این قاره خواستند که جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار دهد. (جزئیات بیشتر)

شامگاه سه‌شنبه بود که نتانیاهو طی مراسمی در کاخ سفید با حضور رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات توافق عادی‌سازی روابط با این دو کشور خاورمیانه را امضا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول