اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برنامه‌ریزی وزارت اقتصاد برای رونق سرمایه‌گذاری در مازندران

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی از برنامه‌ریزی وزارت اقتصاد و دارایی برای رونق سرمایه‌گذاری در مازندران خبر داد.

برنامه‌ریزی وزارت اقتصاد برای رونق سرمایه‌گذاری در مازندران

هادی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس مازندران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان و مدیران ارشد وزارتخانه و دستگاه‌ها تابعه با مدیران و فعالان اقتصادی استان مازندران در تیرماه جاری، اظهار کرد:  برای رونق اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌های پیشران و توسعه‌ای در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی،بنادر و زیر ساخت‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها و سایر پروژه‌های اولویت‌دار معرفی شوند.

وی درباره زمان و نحوه اجرای شدن این سرمایه‌گذاری‌ها گفت: بر اساس  نشست‌های مشترک و جلسات برگزار شده و همچنین بازدید میدانی از چند واحد تولیدی و اقتصادی، مقرر شد طرح‌های توجیهی به لحاظ فنی و اقتصادی به سرمایه‌گذار ارائه شود  و آن طرح‌ها پس از  بررسی توسط سرمایه‌گذار در کمترین زمان منجر به عقد تفاهم و قرارداد رسمی شود.

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی درباره ساز و کار سرمایه‌گذاری‌ها اظهار کرد: به دلیل رونق بازار سرمایه برای نخستین‌بار تامین مالی پروژها از بازار سرمایه انجام می‌شود.

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و جذابیت‌های بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها و همچنین ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استان مازندران و نیز استقبال بسیار خوب فعالان اقتصادی استان،با عملیاتی شدن تفاهم‌ها و اجرای پروژه‌ها زمینه بهبود رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال جدید در استان فراهم می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل جذابیت‌های که در بازار سرمایه وجود دارد و حمایت‌ وزیر اقتصاد و دارئی انتظار است که فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی بیشتری از این روش و فرصت کم‌نظیر سرمایه‌گذاری استفاده کرده و حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول