اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چاه آب شهرک صنعتی سالاریه ورامین پس از ۱۵ سال انتظار به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، چاه آب شهرک صنعتی سالاریه به بهره‌برداری رسید تا پس از ۱۵ سال مشکل تأمین آب این شهرک صنعتی برطرف شود.

چاه آب شهرک صنعتی سالاریه ورامین  پس از ۱۵ سال انتظار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در آئین بهره‌برداری از چاه آب شهرک صنعتی سالاریه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موانع تولید و ایجاد بستر لازم برای افزایش ظرفیت تولید در شهرک‌های صنعتی استان تهران، تأمین آب مورد نیاز واحدهای مختلف صنعتی است.

وی افزود: این کمبود آب باعث شده تا در برخی از مناطق مجبور به خرید آب موردنیاز صنعتگران شدیم که این امر علاوه بر ایجاد مشکل برای تولید، هزینه‌ها را نیز افزایش داده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: شهرک صنعتی سالاریه و واحدهای جدیدالاحداث، هم‌چون سایر مناطق اقتصادی استان تهران با مشکل آب مواجه بوده و حدود ۱۵ سال برای حفر یک حلقه چاه که با مشکل معارض مواجه بود، دست و پنجه نرم می‌کرد.

پرنیان ادامه داد: اواخر سال گذشته و با پیگیری‌های مجدانه فرماندار ورامین و همکاری مستقیم دستگاه قضایی، این مشکل برطرف و با حفر یک حلقه چاه با دبی ۴۳ لیتر برثانیه، کمبود آب ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سالاریه برطرف شد که این هدیه‌ای بزرگ به تولیدکنندگان در سال جهش تولید محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این چاه آب، ۴۰ درصد به ظرفیت آب شهرک صنعتی سالاریه افزوده شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول