اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دستاوردهای بسیج جامعه پزشکی در مقابله با کرونا رونمایی می‌شوند

نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار می شود.

دستاوردهای بسیج جامعه پزشکی در مقابله با کرونا رونمایی می‌شوند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، با توجه به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس سازمان بسیج جامعه پزشکی برنامه‌های متعددی را برای بزرگداشت این ایام در نظر دارد که در رأس آن ها مشارکت سازمان بسیج جامعه پزشکی در  راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی است.

این سازمان در نظر دارد تا در نمایشگاه نام برده به معرفی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حوزه سلامت مقابله با کرونا، مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی بپردازد. 

معرفی دستاوردها، پیشرفت ها و خدمات 40ساله جامعه پزشکی  در حوزه سلامت و در بخش های جدیدی نظیر کرونا از دیگر برنامه های این سازمان در نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی است.

نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با معاونت های مختلف بهداشت و درمان نیروهای دریایی، هوایی، زمینی و هوافضای سپاه، بهداری دفاع مقدس و ستادکل سپاه پاسداران برگزار می شود.

از دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس،  اعزام تیم های شهید رهنمون در سراسر کشور به نقاط محروم و کمتر برخوردار و استان هایی نظیر هرمزگان و سیستان و بلوچستان است. همچنین این سازمان در نظر دارد تا با ارسال تیم های پزشکی و برپایی درمانگاه های تک تخصصی، چند تخصصی و مراکز درمانی به تمامی نقاط محروم و خصوصاً به برخی از استان های مرزی کشور که زمان دفاع مقدس نیز رنج های بسیاری را متحمل شدند، نظیر کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام طرح بیماریابی و غربالگری بیمارانی که به دلیل محرومیت و مشکلات مالی توانایی مراجعه به پزشک و مراکز درمانی را ندارند، اجرا کند.

گفتنی است گروه هاو تیم های آماده بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس کما فی السابق اقدام به شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آن ها برای رسیدگی به پرونده سلامت و مداوای آن ها نیز می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول