اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره‌برداری رسید

مدیر امور آبفا شهرستان سنندج گفت: پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج به بهره‌برداری رسید

مازیار سهراب‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه آبرسانی بلوار دکتر حسینی شهرستان سنندج با هزینه بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه افزود: پروژه بلوار دکتر حسینی سنندج به منظور رفع مشکلات تأمین آب شرب و جلب رضایت همشهریان ساکن در شهرک‌های شهید احمدی، قیرفروشان، ورمقانی، ارتفاعات فرجه و کانی کوزله اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 950 انشعات آب برای اجرای این پروژه نصب شده است، بیان کرد: انشعابات یاد شده در شهرک‌های شهید احمدی، قیروفروشان و ارتفاعات فرجه و کانی کوزله نصب شدند. 

مدیر امور آبفا شهرستان سنندج عنوان کرد: در راستای اجرای پروژه مذکور در شهرک شهید احمدی 250 رشته انشعاب، در شهرک قیرفروشان 200 رشته و در ارتفاعات فرجه و کانی کوزله 500 رشته انشعاب نصب شده است.

سهراب‌نژاد همچنین به لوله‌گذاری انجام شده برای افزایش ظرفیت آبرسانی بلوار دکتر حسینی سنندج پرداخت و اضافه کرد: در این پروژه 2.3 کیلومتر لوله­ گذاری انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: با لوله‌گذاری انجام شده ظرفیت آبرسانی به مقدار 20 لیتر بر ثانیه در ساعات پیک مصرف افزایش یافته است و علاوه بر آن شاهد افزایش فشار شبکه در این پروژه هستیم.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول