اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فعالیت ۱۶۸ گروه جهادی در شاهین دژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون با به کارگیری ۱۶۸ گروه جهادی فعالیت مستمری در زمینه محرومیت‌زدایی داشته‌ایم.

فعالیت ۱۶۸ گروه جهادی در شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی امروز در آئین بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شاهین‌دژ اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون با به کارگیری ۱۶۸ گروه جهادی فعالیت مستمری در زمینه محرومیت‌زدایی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی فوق در سامانه اطلس ثبت شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ گروه جهادی متعلق به بسیج جامعه زنان است و بقیه نیز برادران سازمان بسیج محلات هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ ادامه داد: این گروه‌های جهادی در همه زمینه‌ها به کارگیری شدند و ضدعفونی معابر و گذرگاه‌ها، تامین جهیزیه نوعروسان، تهیه بسته‌های معیشتی با محوریت مساجد، تامین و توزیع لوازم التحریر، کمک به ساخت مسکن مددجویی به ویژه در مناطق صعب العبور، تامین و تجهیز مساجد این شهرستان، همکاری با خانه‌های بهداشت برای مقابله با کرونا اهم این فعالیت‌ها را شامل می‌شود.

کاظمی از برادران و خواهران بسیجی که در زمینه‌های مختلف همکاری دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول