اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اهدای ۱۱۰ بسته کمک‌آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان نیازمند رشت

به همت فرماندهی و کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ۱۱۰ بسته کمک‌آموزشی و بهداشتی در طرح مواسات به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

اهدای ۱۱۰ بسته کمک‌آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان نیازمند رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله هفتم رزمایش طرح مواسات اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۱۱۰ بسته شامل لوازم‌التحریر و لوازم بهداشتی تهیه شد.

وی با بیان اینکه این لوازم به همت کارکنان این مرکز آموزش هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید انجام شد، گفت: ارزش لوازم تهیه‌شده ۱۰۰ میلیون ریال است که در بین دانش آموزان نیازمندان در سطح شهرستان رشت توزیع شد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه این هفتمین مرحله کمک مؤمنانه کارکنان مرکز تخصص‌های  دریایی باقرالعلوم رشت است، افزود: طرح خیرخواهانه همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان به‌ویژه نیازمندان متأثر از ویروس کرونا  تا نابودی این ویروس منحوس ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول