اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشتمین مدافع سلامت استان کرمانشاه به کاروان شهدا پیوست

«عذرا ابراهیمی» کمک پرستار بخش کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه، بعد از تحمل یک هفته بیماری روز گذشته در آی.سی.یو این بیمارستان بر اثر بیماری کرونا در گذشت.

هشتمین مدافع سلامت استان کرمانشاه به کاروان شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عذرا ابراهیمی، کمک پرستار بخش کرونا بیمارستان طالقانی، بعد از تحمل یک هفته بیماری روز گذشته در آی.سی.یو بیمارستان آیت‌‌الله طالقاتی بر اثر کرونا در گذشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی عروج این دو مدافع سلامت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

عروج مدافع سلامت و همکار گرامی بیمارستان آیت‌اله طالقانی شادروان عذرا ابراهیمی، شوک و درد بزرگ دیگری برای جامعه خدمتگزاران سلامت مردم بود.

از دست دادن دو همکار ایثارگر به فاصله کمتر از ۲۴ساعت، موجب آزردگی و تالم در میان رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا گردید. آنان که سینه خود را در برابر هجوم وحشیانه ویروس سپر کرده و جان و توان خود را در این مصاف سخت به میدان آورده‌اند.

وقت آن است که با بیم شیوع گسترده ویروس در پاییز و احتمال موج نگران‌کننده بیماری و مرگ هم استانی‌های عزیز، مسؤولان و سیاستگذاران محترم،  نظارت‌ها و مراقبت‌های خود را در سطوح مختلف جامعه گسترش داده و با خاطیان و تهدید کنندگان جان مردم با جدیت برخورد نمایند.

حال که وزارت بهداشت برای هر صنف، فعالیت و خدمتی، شیوه‌نامه‌های مخصوصی را طراحی و اعلام کرده است، جا دارد رعایت این دستورات در همه جا جدی گرفته شود و استان برای کمک به پیشگیری و نجات مردم سختگیرانه‌تر برنامه‌ریزی و عمل نماید.

در پایان برای آن مرحومه لطف و رحمت الهی و برای خانواده و همکاران نزدیک آن مرحوم صبر و اجر خواستارم».

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول