اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهلت دوهفته‌ای پلیس اصفهان برای تعویض رایگان پلاک‌های ناخوانا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از مهلت ۲ هفته‌ای این پلیس برای تعویض رایگان پلاک خودروهایی که براثر آفتاب سوختگی ارقام آن‌ها ناخوانا شدند، خبر داد.

مهلت دوهفته‌ای پلیس اصفهان برای تعویض رایگان پلاک‌های ناخوانا

به گزارشخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد یک سری از پلاک‌های وسایل نقلیه به علت آفتاب سوختگی که ناشی از جنس نامرغوب پلاک‌ها بود ارقام آنها ناخوانا شده و توسط دوربین‌ها و همکاران ما قابل رصد نیستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: در همین رابطه به آن دسته از مالکان وسایل نقلیه‌ای که پلاک آنها چنین ایرادی پیدا کرده فرصتی دادیم تا از امروز به مدت ۲ هفته به یکی از ۲مرکز تعویض پلاک پلیس راهور در شهر اصفهان مراجعه کرده و به صورت رایگان نسبت به دریافت پلاک جدید خود اقدام کنند.

وی گفت: از آنجایی که در یک بازه زمانی مشخص جنس پلاک‌های وسایل نقلیه اشکال داشت و همکاران ما به این موضوع واقف هستند بنابراین بررسی‌های دقیق بر روی پلاک‌ها صورت می‌گیرد و در صورتی که مشخص شود فردی عمداً با استفاده از مواد شیمایی یا حرارت دادن، این شرایط را در پلاک ایجاد کرده حتماً با فرد خاطی  برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمدی افزود: پس از پایان مهلت اعلام شده نیز با پلاک‌هایی که براثر آفتاب سوختگی ناخوانا شدند برابر مقررات رفتار می‌شود و این افراد علاوه بر اعمال قانون بایستی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و هزینه دریافت پلاک جدید را هم پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تأکید کرد: با توجه به اینکه دستگاه تولید پلاک وسایل نقلیه فقط در شهر اصفهان وجود دارد، رانندگانی که با این مشکل مواجه‌اند در هر شهرستانی که باشند باید به یکی از ۲ مرکز تعویض پلاک پلیس راهور استان اصفهان در شهر اصفهان واقع در شهرک آزمایش و یا ورودی شهرستان دولت‌آباد مراجعه کنند.

وی برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دست کاری در ارقام پلاک و پلاک قدیم موتورسیکلت را از موضوعات مهم در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان عنوان کرد.

محمدی به رانندگانی که اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروی خود می‌کنند هشدار داد و گفت: بارها تأکید کردیم که این کار جرم است و همکاران ما در صورت مشاهده این‌گونه موارد ضمن اعمال قانون، نسبت به توقیف و انتقال خودرو  به پارکینگ اقدام کرده و راننده را نیز به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول