اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فضای سبز باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان شهریور تکمیل می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: فضای سبز و محوطه‌سازی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم تا پایان شهریور عملیاتی می‌شود.

فضای سبز باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان شهریور تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید امیر سامع با تأکید بر پاسداری از یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و اهمیت حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: محوطه‌سازی پروژه باغ‌موزه قم با تلاش شهرداری انجام شد و فعالیت‌هایی به‌صورت ستادی و اجرایی در مسیر پیشبرد این طرح را در پیش گرفتیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه وظیفه شهرداری در اجرای پروژه به لحاظ پیرامون ساختمانی و محوطه‌سازی و فضای سبز بوده که تا حد زیادی عملیاتی شده است، افزود: در این راستا مراحل نهایی فضای سبز و محوطه‌سازی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم تا هفته دفاع مقدس عملیاتی می‌شود.

سامع ابراز کرد: اخیراً بوستان کوثر در ۲۰ هکتار به نام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است و در راستای تکمیل پروژه، پیمانکار مشغول به فعالیت است. در این طرح، مشکلاتی ازنظر برق وجود داشت که چند روز قبل در اطراف ساختمان به‌طور کامل روشنایی ایجاد شده و فضای سبز و تجهیزات لازم در تکمیل پروژه در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه اقداماتی در تأمین و انتقال خاک مرغوب و توسعه فضای سبز انجام شد، عنوان کرد: تا چند روز آینده فضای سبز کل ورودی و پشت ساختمان عملیاتی و آسفالت ورودی بلوار شهید آوینی و دیگر ورودی‌ها و تأمین تجهیزات موردنیاز ابنیه و روشنایی نیز تکمیل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: همچنین المان‌هایی با موضوع بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس توسط هنرمندان طراحی و در ساختمان و ورودی موزه نصب‌شده است، درباره مراسمی که باید در آنجا برگزار شود نیز جلساتی در مجموعه روابط عمومی و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و سازمان زیباسازی و مناطق داشته‌ایم.

سامع مطرح کرد: یک فضاسازی زیبایی با موضوع گرامیداشت انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و تقارن آن با ایام محرم انجام‌شده است و یک سری المان‌هایی که مناسب این فضا هست به‌زودی به اطراف ساختمان منتقل می‌شود و این فضا چند روز آینده آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول