اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عکس و فیلم | آغاز فعالیت‌های روز خشم فلسطینی‌ها در رد عادی‌سازی روابط

فلسطینی‌ها فعالیت‎‌های اعتراضی خود علیه توافق عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را آغاز کردند.

عکس و فیلم | آغاز فعالیت‌های روز خشم فلسطینی‌ها در رد عادی‌سازی روابط

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فعالیت‌های روز خشم مردمی در فلسطین و خارج از آن در اعتراض به عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی آغاز شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، این فعالیت‌ها از ساعت یازده صبح امروز (سه شنبه/ به وقت محلی) در الخلیل، طولکرم و جنین کرانه باختری آغاز شد.

قرار است تجمع دیگری نیز در ساعت دوازده (به وقت محلی) در میدان شهدای نابلس و نیز فعالیت دیگری در ساعت هجده در رام‌الله برگزار شود.

قرار است امروز توافق عادی‌سازی میان بحرین و امارات و رژیم صهیونیستی در آمریکا امضا شود.

 

 

غزه

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه نیز تجمعی اعتراضی در رد عادی‌سازی برگزار کردند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، این تجمع در برابر مقر شورای قانونگذاری فلسطین در غزه تحت عنوان «عادی‌سازی، خیانت است» برگزار شد.

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه هم در همین راستا اعلام کردند، هر کسی بر روی حمایت رژیم صهیونیستی حساب باز می‌کند باید به تاریخ بنگرد.

گروه‌های مذکور در ادامه از تمامی قوا در جهان عرب خواستند امروز را به روزی سیاه برای «حاکمان ذلت» تبدیل کنند و پرچم‌های فلسطین را برافرازند.

آنها اعلام کردند: این لحظه‌ای تاریخی است، باید نیروی خود را به اشغالگر نشان دهیم و ما در آستانه انتفاضه هستیم.

 

 بامداد یکشنبه هفته جاری رهبری واحد برای مقاومت مردمی فلسطین اولین بیانیه خود را صادر و روز سه‌شنبه (۱۵ سپتامبر) را روز مخالفت خروشان مردمی با توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرد و افزود، پرچم فلسطین در تمام روستاها، شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی در داخل و خارج به همین منظور برافراشته خواهد شد.

فرماندهی مقاومت مردمی فلسطین همچنین روز جمعه (۱۸ سپتامبر) را روز عزا اعلام کرد که در محکومیت توافق آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات و بحرین پرچم‌های عزا بر فراز تمام خانه‌ها، ساختمان‌ها و میدان‌ها پرچم‌های سیاه برافراشته خواهد شد، ناقوس‌های کلیساها به صدا در خواهد آمد و در خطبه‌های نماز جمعه به خیانت‌های کشورهای مذکور به مسأله فلسطین پرداخته خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول