اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع واکسن آنفلوآنزا برای خانواده ایثارگران و جانبازان از مهرماه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: از ششم مهرماه واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران و جانبازان با همکاری دستگاه های متولی عرضه خواهد شد.

توزیع واکسن آنفلوآنزا برای خانواده ایثارگران و جانبازان از مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید اوحدی ظهر دوشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه تأمین مسکن و ایجاد شغل خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: ایثارگران خانواده‌های شهدا و جانبازانی که سن آنان بیش از ۶۰ سال است با هماهنگی مراکز بهداشت نسبت به دریافت واکسن آنفلوآنزا در منازل خود از ششم مهرماه اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت شیوع بیماری کرونا خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیاز نیست به مراکز درمانی مراجعه کنند بلکه تزریق واکسن در منزل صورت می‌پذیرد.

اوحدی تاکید کرد: دو تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری فارس منعقد گشته که این دو تفاهم‌نامه شامل تأمین زمین برای ایجاد ۱۰ هزار مسکن برای خانواده‌های ایثارگران و شهدا بوده است و تفاهم نامه دوم نیز زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراهم خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تعداد شهدا و ایثارگران و آزاده استان، گفت: این نعمت بسیار بزرگی است که استان فارس دارد و با توجه به مطالبات خانواده ایثارگری از بیمه دی بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت گردید و بر اساس قرارداد منعقد شده کلیه مراکز درمانی تأمین اجتماعی طرف قرار داد بیمه دی شدند.

انتهای پیام/ ن/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول