اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

50 میلیارد تومان کمک مؤمنانه درچهارمحال و بختیاری جمع‌آوری و توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: به کمک مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و ادارات مختلف بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه جمع‌آوری و در بین مردم توزیع شد.

50 میلیارد تومان کمک مؤمنانه درچهارمحال و بختیاری جمع‌آوری و توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه هماهنگی مواسات و کمک مومنانه با ارتباط تصویری با دفاتر امام جمعه شهرستان‌ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی‌محمد اکبری گفت: کمک‌های خوب مردم ولایتمدار استان توسط نهادهای مختلف حمایتی جمع‌آوری شد که بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بود و به دست نیازمندان رسید.

وی اظهار داشت: در رزمایش مواسات و کمک مومنانه همه مردم از اقشار مختلف نقش‌آفرینی کردند و اقدامات برجسته‌ای صورت گرفت و بعضی‌ به صورت گمنام فعالیت کردند.

اکبری با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس افرود: رژه نیروهای مسلح امسال رژه خودرویی است که کمک‌های مومنانه و محموله‌ها را به شهرستان‌های استان ارسال می‌کنند.

فرمانده سپاه استان گفت: کمک‌های مومنانه که در بین مردم توزیع شده در قالب‌های معیشتی، بهداشتی، نقدی، خدماتی، اجاره‌نامه و تامین جهیزیه بوده است.

عباس  داودپور گفت: در مرحله اول کمک مومنانه حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی و  ۴۰ هزار بسته پروتئینی و ۱۵ سری جهیزیه تهیه و توزیع شد، ۱۴ هزار بسته لوازم‌التحریر نیز با کمک کمیته امداد و گروه‌های جهادی تهیه شده است.

مسؤول ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: ۹۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر‌خم به کمک ستاد اجرایی فرمان امام طبخ و توزیع شد و در شهرستان‌ها براساس نرم جمعیتی به آن‌ها بسته اختصاص می‌دهیم.

علی ملک‌پور گفت: در مرحله اول کمک مومنانه ۱۰ میلیارد تومان کمک توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان توزیع شد که دو میلیارد از کمک‌های مردمی و سه میلیارد آن از بنیاد مستضعفان بود‌، توزیع برنج و مرغ و روغن توسط فروشگاه‌های رفاه در استان نیز از سایر فعالیت‌‌های ما بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اذعان داشت: ۲۷ آشپزخانه ایجاد شد که ۶۲ هزار غذای گرم به ارزش ۸۸۰ میلیون تومان در آن طبخ و توزیع شد هم‌چنین ۳۷ مرکز توزیع بسته‌های حمایتی در استان به غیر از فروشگاه‌های رفاه ۱۳ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را در بین مردم توزیع کردند.

وی افزود: در شور عاطفه‌ها مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد  و به کمک خیرین نیز ۲۰۰ لپ‌تاپ به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری شد.

 حجت‌الاسلام عزیزالله میر احمدی گفت: در کمک‌های مومنانه ۳۶ هزار ماسک سه لایه و ۵ هزار و ۶۰ بسته پوشاک و لوازم‌التحریر نیز در قالب کمک مومنانه و۱۳۰ بسته معیشتی برای پیر غلامان تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی۳۶۰ جلد کتاب برای مسابقه کتابخوانی تحت عنوان نامیرا توزیع شد هم‌چنین طرح سفره شهدا و روضه محل ما نیز از طرح‌های سازمان تبلیغات بود.

حجت‌الاسلام حسن امیری گفت: از عید غدیرخم تاکنون در قالب کمک‌های مومنانه ۱۰ جهیزیه با هزینه کلی ۱۳۰ میلیون تومان با اقلام ضروری تهیه و توزیع شد، یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و ۶ هزار و ۸۰۰ غدای گرم و ۱۰ قربانی و در ایام محرم ۳۴ هزار غذای گرم و یک هزار و ۴۰۰ بسته غذایی توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هم‌چنین حدود ۶۵۰  بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان فردا از امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون توزیع خواهد شد.

در ادامه حجهت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: ۱۸ دستگاه گزارش کار خود در رزمایش مواسات و کمک‌مومنانه را ارائه دادند و باید در مسیر دقیق و حساب شده عمل کنیم.

وی افزود: مومنان و انقلابیون ضروری است که در کنار هم به سمت کمک به نیازمندان و فقرا حرکت کنند و با این کار امید و نشاط در جامعه افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول