اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس در استان مرکزی آغاز به کار کرد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همزمان با سالگرد شهادت امام سجاد(ع) قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی در اراک آغاز به کار کرد.

قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس در استان مرکزی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همزمان با سالگرد شهادت امام سجاد(ع) قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس  با حضور جمعی از رسانه‌های استان مرکزی آغاز به کار کرد.

این قرارگاه با هدف تولید محتوای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعامل و هم‌افزایی میان رسانه‌های استان مرکزی و تولید محتوای مناسب در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور جمعی از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم آغاز به کار این قرارگاه گفت: رزمندگان در دوران هشت سال با مجاهدت و ایستادگی راه رسیدن به شبکه ولایی را هموار کردند.

حجت‌الاسلام عباسی افزود: سرمایه‌های معنوی ارزشمندی از دوران هشت سال دفاع مقدس در اختیار داریم که باید از این سرمایه‌ها به درستی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها موظف هستند به درستی نقش رزمندگان در پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال نبرد نابرابر با دشمن بعثی را برای نسل آینده بازگو کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه امروز تلاش دشمن در گسستن پیوند مومنین و  امامت و  بی‌هویت‌کردن از تاریخ گذشته است، ادامه داد: رسانه‌ها باید در راستای شکست توطئه‌های دشمن و پیوستگی بیش از پیش نسل امروز با رزمندگان و حماسه‌آفرینان گذشته تلاش کنند.

عباسی گفت: دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است که می‌توان برای حل مشکلات امروز جامعه از این گنجینه درس گرفت.

وی تاکید کرد: در جنگ شهدای غیر شیعه فراوانی داشتیم که باید گفت فرهنگ دفاع مقدس باعث پیوند شیعه و مذاهب غیرشیعی با یکدیگر شده و امروز روحیه دفاع مقدس در کشورهایی چون عراق، بحرین، لبنان و سوریه به خوبی به چشم می‌خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن قدردانی از تفکر تشکیل قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس گفت: کار برای شهدا و الگو سازی شهدا کمتر از شهادت نیست و کار و اعمال ما باید شهادت‌گونه باشد.

 روش مدیریتی دفاع مقدس جامعه را به رشد و بالندگی می‌رساند 

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقرر شد در کنار این رخداد ملی فعالیت‌‌های رسانه‌ای مرتبط با دفاع مقدس را با گستردگی بیشتری رنگ و بو بخشیده و تا پایان سال ادامه دهیم.

حبیبی افزود: همزمان با دفاع مقدس همه استان‌ها درصدد هستند دوران طلایی دفاع مقدس را به شیوه‌ای هنرمندانه برای افکار عمومی و جوانان به تصویر بکشند و در استان مرکزی نیز قرار است رسانه‌های داوطلب طلایه‌داران ایثار و شهادت را به جامعه معرفی کنند.

وی تصریح کرد: باید با ‌همفکری و کار حرفه‌ای در چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم را به شیوه‌ای هنرمندانه بازتولید کنیم.

 دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی بیان داشت: روش مدیریتی در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند ما را به رشد و بالندگی برساند. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول