اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

مرکز نوآوری در حوزه مدیریت پسماند راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این دانشگاه از شرکت‌های نوآور دانش بنیان حمایت می‌کند، گفت: نخستین مرکز نوآوری در مورد مدیریت پسماند با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به زودی در پردیس دانشگاه شهید عباس پور راه‌اندازی خواهد شد.

مرکز نوآوری در حوزه مدیریت پسماند راه‌اندازی می‌شود

بابک شکری معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه نخستین مرکز نوآوری در مورد مدیریت پسماند در نیم سال تحصیلی مهر ماه راه اندازی خواهد شد، گفت: دانشگاه شهید بهشتی در قالب همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین مرکز نوآوری را در حوزه مدیریت پسماند به صورت مشترک در پردیس دانشگاه شهید عباسپور راه اندازی خواهد کرد.

* در اختیار گذاشتن فضای مناسب و امکانات اولیه به شرکت های دانش بنیان

وی افزود: در این مرکز نوآوری که شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوآور فعالیت مستمر دارند، دانشگاه از آنها به طور مستمر با در اختیار گذاشتن فضای مناسب و امکانات اولیه حمایت می‌کند تا این شرکت‌ها بتوانند نه تنها دستاوردهای جدیدی را به دست آورند بلکه در حوزه مدیریت پسماند تغییر و تحول بنیادین در روش تفکیک از مبدأ ایجاد کنند.

* تشخیص انواع پسماند و تبدیل آن به ضایعات

شکری تصریح کرد: مرکز نوآوری مدیریت پسماند در پردیس دانشگاه شهید عباسپور به تشخیص انواع پسماند و تبدیل آن به ضایعات می‌پردازد به طوری که در این عملکرد ضایعات تولیدی هیچ گونه اثر تخریبی بر زیست محیط نداشته باشد، این در حالی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه شهید بهشتی به گروه‌ها و تیم‌های شرکت‌های دانش بنیان کمک‌های مالی خواهد کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول