اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای جانبازان فارس/ تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت احداث موزه دفاع مقدس

استاندار فارس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برای جانباران استان فارس، احداث می‌شود.

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای جانبازان فارس/ تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت احداث موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی در نشست گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: ارزش‌ها ، آرمان‌ها و و آثار دفاع مقدس باید حفظ و نگهداری شود.

 وی بیان کرد: رسانه‌ها باید برنامه‌های دفاع مقدس را  پوشش دهند و خبرنگارانی که در جنگ حضور داشته‌اند مورد تجلیل قرار گیرند.

رحیمی ادامه داد: در یکصد سال گذشته ایران جنگی را شروع نکرده و همواره در حال دفاع از میهن و خاک خود بوده است.

استاندار فارس با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس، افزود: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه دفاع مقدس، از سوی مدیر برنامه بوجه کشور تصویب شده است.

او، در خصوص ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران اظهار کرد: مقرر شده با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای جانبازان استان فارس ساخته شود.

 فرمانده ارتش استان فارس نیز در این مراسم گفت: از سوم خرداد تاکنون، هر هفته با ارتش تهران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته ایم و طی این مدت، برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی ارتش معین شده است.

  ابوالقاسم رضایی بیان کرد: بخشی از این برنامه‌ها شامل دیدار با مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفراس، برگزاری نمایشگاه دائمی در باغ عفیف آباد، برگزاری رزمایش از تیپ ۳۷ زرهی در منطقه داریون و رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی ارتش است.

 وی خاطرنشان کرد: مسابقه تیراندازی در ۲۳ رشته برای کارکنان ارتش و مدیران ارشد استان فارس در منطقه اکبر آباد و دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس است.

مدیرکل امور بانوان استانداری فارس نیز در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای بانوان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۸۸۴ برنامه در حوزه فعالیت بانوان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد، ۲۱۹ برنامه در سطح شهر شیراز  برگزار می‌شود.

 معصومه دستغیب افزود: تجلیل از بانوان در حوزه علمی، پژوهشی که دارنده مقام بوده‌اند در همایش یادواره از شهدای بانوان نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: استان فارس ۱۵۰ بانوی شهیده دارد که مقرر شده نام و عکس آنها در دفاتر امور بانوان نصب شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول