اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تولیت آموزش و پرورش بر مهدهای کودک

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تأکید اعضای این کمیسیون برای متولی‌گری آموزش و پرورش بر مهدهای کودک خبر داد و گفت: فقط 7 درصد مهدها زیر نظر بهزیستی هستند که باید مدیریت آنها به آموزش و پرورش بازگردد.

تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تولیت آموزش و پرورش بر مهدهای کودک

حجت‌الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر نشست امروز (سه‌شنبه ۲۵ شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: بعد از انتقاد مقام معظم رهبری نسبت به ضعف فرهنگ و پرورش در مهدهای کودک، کمیسیون آموزش مجلس رسیدگی به وضعیت این مهدها را با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در دستور کار گذاشت. 

وی افزود: بررسی‌های امروز کمیسیون آموزش مجلس نشان داد که فقط ۷ درصد مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی اداره می‌شوند و این در حالی است که این سازمان بهزیستی اعلام کرد که برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مهدهای کودک را زیر نظر دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از میان ۹۳ درصد دیگر، درصد زیادی از مهدهای کودک زیر نظر آموزش و پرورش و بخشی دیگر خارج از نظارت این وزارتخانه است که متاسفانه هر نهاد و دستگاهی بدون ضابطه مهد کودک تأسیس کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با تأکید کمیسیون آموزش بر تقویت بار آموزشی و پرورشی، مقرر شد کمیته‌ای برای تشخیص متولی مهدهای کودک به آموزش و پرورش تشکیل شود تا این روند شتاب زده نباشد. بر همین اساس نمایندگانی از بهزیستی، آموزش و پرورش، اعضای کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس برای تعیین تکلیف متولی مهدهای کودک تعیین شد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول