اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تایید ۹۱.۵۲ درصدی مصوبات سال سوم شورا در همدان

رئیس سابق شورای اسلامی شهر همدان از تایید ۹۱.۵۲ درصدی مصوبات سال سوم شورای شهر همدان خبر داد.

تایید ۹۱.۵۲ درصدی مصوبات سال سوم  شورا در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: هیچ انسانی بدون نقص نیست و قطعا زمانی که به عنوان رئیس شورای شهر همدان بودم، نقص‌هایی داشتم اما سعی کردم در مورد هیچ کدام از مسائل شورا نقصی نباشد و آبرویی باشد.

وی با اشاره به اینکه ما با رای مردم روی کار آمده‌ایم و باید کمک کنیم مدیریت شهری کارها را به خوبی پیش ببرد تا مردم از ما راضی باشند گفت: امروز پایان دوره هیات رئیسه سال سوم شورای پنجم است و خوشبختانه با تعاملاتی که وجود داشته بیشترین مصوبه را در این سال داشته‌ایم.

رئیس سابق شورای شهر همدان با بیان اینکه در سال دوم شورا ۴۰ جلسه برگزار شد و در سال سوم با وجود بیماری کرونا ۴۱ جلسه افزود: خوشبختانه این جلسات مصوبات زیادی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آراء تایید شده مستقیم، ۶۹ درصد مصوبات تصویب شده است خاطرنشان کرد: مصوبات آراء تایید نشده مشروط ۷۳.۳۱ درصد است.

گردان با بیان اینکه مصوبات آراء تایید شده با ابهام ۱۵.۲۱ درصد بوده است گفت: در مجموع ۹۱.۵۲ درصد مصوباتی که از شورا رفته تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه در تایید مصوبات کمیته انطباق داخلی را تشکیل داده بودیم و قبل اینکه مصوبات وارد شورا شود، آنجا نیز مسائل مورد بررسی قرار می‌گرفت افزود: تنها ۸.۴۸ آراء مغایر با قانون بوده است.

رئیس سابق شورای شهر همدان با بیان اینکه تنها یک مورد از آراء به شورای حل اختلاف رفت و آن تبصره ۳ آبفا بود که آنجا نیز بررسی‌ها صورت گرفت و مسائل حل و فصل شد بیان کرد: در شورای چهارم و ابتدای شورای پنجم حضور داشتم و در این شوراها، تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد مصوبات تایید می‌شد که اکنون به ۹۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تنش‌های داخلی شورا مهمترین موضوع ما بود گفت: در شورای پنجم دو قطب امید و اصولگرا وجود داشتند اما خوشبختانه هیچگونه تنشی بین آنها نبود و کار با تعامل پیش می‌رفت.

گردان با بیان اینکه در این سالها در بسیاری از مجامع حضور یافتیم و متقابلا نیز دعوت کردیم بزرگانی حضور داشته باشند که می‌توان به حضور نماینده ولی فقیه، رئیس حوزه علمیه، استاندار، فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری اشاره کرد افزود: با همه مشغله‌ها سعی کردیم نظم اداری داشته باشیم.

وی به حضور و غیاب سیستمی و درج به حضور اعضا در شورا در سایت این مجموعه نسبت به تکریم  ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: انبارگردانی، مشخص شدن شرح وظایف کمیسیون، ثبت ورود و خروج افراد و ساماندهی حضور و غیاب، تهیه فرم طرح‌ها و لوایح، ایجاد بایگانی پرسنلی، تجهیز سیستم آتش‌نشانی، نصب دوربین مداربسته و کاهش در هزینه از جمله اقدامات بوده است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: با وجود اینکه سه سال متولی بودجه شورا تغییری نداشته اما خوشبختانه تاکنون کسری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه عباس صوفی شهردار همدان عملکرد خوبی داشته که امیدوارم تلاش کنیم در باقیمانده خدمت او تنش ایجاد نشود؛ خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول