اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیانیه حماس در بیست و هفتمین سالروز توافق «اسلو»

حماس در سالروز توافق «اسلو» اعلام کرد، همانطور که این توافق موفق به خط زدن حق بازگشت آوارگان فلسطینی نشد، اقدامات مشابه نیز به جایی نخواهد رسید.

بیانیه حماس در بیست و هفتمین سالروز توافق «اسلو»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حماس در بیست و هفتمین سالروز توافق «اسلو» بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: روند عادی‌سازی که برخی کشورهای عربی در پیش گرفته‌اند، خنجری به پشت ملت فلسطین است.

حماس در ادامه بر نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در بیروت و تصمیمات گرفته شده در آن برای متحد کردن تلاش‌ها در راستای مقابله با «معامله قرن» تأکید کرد.

این جبنش فلسطینی ضمن تأکید بر این موضوع که قدس پایتخت ابدی فلسطین و قطب‌نمای مبارزه باقی خواهد ماند، افزود: همانطور که توافق اسلو موفق به لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی و خط زدن آن در اذهان نشد تمام تلاش‌های دیگر نیز در این زمینه به جایی نخواهد نرسید.

حماس تأکید کرد، مقاومت فراگیر تنها راه برای شکست رژیم صهیونیستی، شکست توطئه‌ها و آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن است.

اسلو در ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۹۳ در آمریکا به امضا رسید و قرار بود پس از گذشت سه سال از امضای این قرارداد، سایر مسائل از جمله قدس، آوارگان، شهرک‌های صهیونیستی، تدابیر امنیتی، مرزها، روابط و همکاری با سایر همسایگان بررسی شود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول