اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار تهران به دلیل جا به جایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: در حالی که در شرایط سخت کرونا به سر می بریم شاهد این هستیم که به دلیل نحوه مدیریت ،نیروهای مجرب از شرکت شهر سالم خارج شده اند.

شهردار تهران به دلیل جا به جایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر و در تذکری گفت: در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است.

وی ادامه داد: در این شرایط متاسفانه با خبر شدیم که بخشی از پزشکان مجرب ونیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه ها خارج می شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند ما شاهد جابجایی دستیاران از کلینیک‌ها هستیم که موجبات نارضایتی آنها فراهم شده است.

صدر اعظم نوری ادامه داد: نمی دانم علت این جابجایی‌ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم.

وی از شهردار تهران درخواست کرد نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل دهد و سعی کند نیروهای شایسه را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول