اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نظارت اکیپ‌های بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ابهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: اکیپ‌های نظارتی از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ابهر به صورت مستمر بازدید خواهند کرد.

نظارت اکیپ‌های بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ابهر

 عباس عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان در راستای بازگشایی مطلوب مدارس، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که به علت شیوع ویروس کرونا حاکم است و آموزش‌ها کاملا حضوری نیست به بحث تولید محتوا توجه ویژه‌ای خواهیم داشت و در همین راستا با افتتاح اتاق تولید محتوای آموزشی برای ضبط تدریس‌های تصویری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در راستای همکاری با سایر ارگان‌ها افزود: پیش از آغاز سال تحصیلی با برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش مصوباتی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت سایر ارگان‌ها در امر بازگشایی داشته است.

وی نظارت بر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس را از برنامه‌های مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: اکیپ‌های نظارتی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر به صورت مستمر و بر اساس چک لیست‌های تعیین شده از مدارس بازدید خواهند کرد.

عزیزخانی با تاکید بر اینکه مواد شوینده و بهداشتی توسط همه مدارس تهیه شده است، ادامه داد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان معلمان و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا شناسایی می‌شوند و اجازه حضور در مدارس به آنها داده نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر حضور دانش‌آموزان در مدارس و بهره‌مندی از آموزش‌های حضوری را اختیاری دانست و گفت: اولیای گرامی به دانش‌آموزان آرامش بدهند و سعی کنند تا استرس و نگرانی را از ضمیر دانش‌آموزان دور کنند زیرا کرونا علاوه بر آسیب جسمی، آسیب‌های روحی و روانی را نیز ممکن است به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دانش‌آموزانی که دسترسی به برنامه شاد ندارند، تصریح کرد: بسته‌های آموزشی با همت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ابهر به صورت تصویری و جزوه فیزیکی در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزانی که دسترسی به شاد ندارند، تولید خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول