اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشارکت 4 میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان از آغاز پویش ایران همدل تا پانزدهم شهریور مبلغ چهار میلیارد و 100 میلیون ریال به بهزیستی کمک کردند.

مشارکت 4 میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل

معصومه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مردم چهارمحال و بختیاری از آغاز  پویش  ایران همدل تا پانزدهم شهریور مبلغ چهار میلیارد و 100 میلیون ریال به بهزیستی کمک کردند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل، افزود: این پویش همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی، هدف از راه‌اندازی این پویش را جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان مختص جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز در پیشگیری از کرونا برای مددجویان مقیم در مراکز نگه‌داری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان عنوان کرد.

محمدی ادامه داد: از این مبلغ دو میلیارد و 200 ریال به صورت نقدی و مابقی نذورات غیرنقدی مردم استان بوده که از طریق ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها و مراکز تحت نظارت جمع‌آوری شده است.

سرپرست بهزیستی استان ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست چهارمحال و بختیاری علاوه بر این میزان کمک، از طریق شماره کارت اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی کشور و کدهای دستوری  نیز واریزهایی داشته‌اند.

وی یادآور شد: در مرحله اول از طرح مواسات و کمک مومنانه نیز بهزیستی استان مبلغ پنج میلیارد و 300 میلیون ریال به صورت نقدی و دو میلیارد و 175 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و در قالب بسته‌های معیشتی به جامعه هدف تحت پوشش پرداخت کرد.

محمدی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مواسات و کمک مومنانه گفت: توزیع 100 بسته معیشتی، هر کدام به ارزش دو میلیون و 500هزار ریال و پرداخت مبلغ 500میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول