اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ یکی از کم‌بیکارترین استان‌های کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امروز آمار بیکاری در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در سطح پایین است و این استان توانست به‌عنوان یکی از کم‌بیکارترین استان‌های کشور نام گیرد.‌

سمنان؛ یکی از کم‌بیکارترین استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار کرد: شیوع کرونا سبب شد تا مسؤولان ارشد استان توفیق کمتری برای حضور در جمع مردم استان داشته باشند؛ اما این جلسه را فرصتی مغتنم دانسته و ضمن قدردانی از مردم خوب دامغان برای همه آنها آرزوی توفیق و سربلندی می‌کنم.

وی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) گفت: خوشحال و خرسندیم که امت رسول‌الله (ص) هستیم و افتخار می‌کنیم به اینکه اسوه‌های حسنه‌ای چون خاندان عصمت و طهارت (ع) داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با قدردانی از تلاش ۶ ساله مجد در مسؤولیت فرماندار دامغان گفت: طی مدت حضور در استان سمنان جز تلاش، خوبی و کوشش در امر تحقق اهداف مسؤولیتی وی ندیدم و فرماندار دامغان الحق والانصاف در عرصه‌های مختلف، بسیار خوب امور مدیریتی را به انجام رساند که نشان‌دهنده درایت و مسؤولیت‌پذیری وی است.

خجسته‌پور با اشاره به حوادث مختلف رخ‌داده در شهرستان دامغان طی دوران مسؤولیت مجد گفت: با تلاش فرماندار و سایر همکاران وی حوادث سخت و ناگواری مانند کرونا، بارش شدید برف و جاری شدن سیل و ... به‌خوبی مدیریت شده است و خداوند را از این جهت شاکریم.

وی تصریح کرد: تغییر، تحول و گردش خادمان و نخبگان امری طبیعی در امور حاکمیتی بوده و خوشحالیم که جایگزین فرماندار سابق دامغان نیز فردی باتجربه و توانمند بوده که علاوه بر تحصیلات مرتبط وی، تجربیات بسیار گران‌بهایی را نیز داراست که این امر قطعاً در پیشرفت شهرستان مؤثر خواهد بود.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پیگیری‌های بندرآبادی سبب شد تا امروز آمار بیکاری در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در سطح پایین است و این استان توانست به‌عنوان یکی از کم‌بیکارترین استان‌های کشور نام گیرد.‌

خجسته‌پور با تأکید بر لزوم تعامل میان تمام ارکان نظام گفت: همکاری و تعامل با امام جمعه دامغان به‌عنوان محور وحدت شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان و مؤثران شهرستان بی‌تردید نقشی مؤثر در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان خواهد داشت.

وی از سازمان‌های مردم‌نهاد و اصحاب رسانه به‌عنوان مطالبه‌گران حوزه اجتماعی نام برد و بر لزوم تعامل با آنان تأکید کرد و افزود: ما سربازان جمهوری اسلامی و کارگزاران دولت هستیم که باید به‌خوبی به وظایف خود عمل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تک تک روزها و ساعات برای ما باید صرف خدمت به مردم شود و شرط لازم در انتخاب همکاران باید پایبندی به نظام، شایستگی، لیاقت و باورمندی به سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشد.

خجسته‌پور با قدردانی از تلاش ۶ ساله مجد، فرماندار سابق دامغان و آرزوی توفیق برای بندرآبادی، فرماندار جدید، ارتحال آیت‌الله صانعی (ره) را تسلیت گفت و برای روح بلند وی آرزوی علو درجات کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول