اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ورزش نابینایان و کم‌بینایان مرکزی به جایگاه واقعی نزدیک است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سال‌های اخیر در ورزش استان مرکزی به ویژه در ورزش نابینایان و کم بینایان گام‌های موثر و تاثیرگذار برداشته شده است.

ورزش نابینایان و کم‌بینایان مرکزی به جایگاه واقعی نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عابد حقدادی صبح امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران و نام‌آوران هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی اظهار کرد: در سال‌های اخیر در ورزش کم‌بینایان و نابینایان استان مرکزی حرکت‌های خوبی انجام شده که حاصل آن حضور ورزشکاران، مربیان و داوران این هیأت در رقابت‌های ملی و فراملی است.

 وی افزود: این قشر از جامعه با تلاش و کوشش و استفاده از دانش روز در حوزه ورزش توانستند در عرصه‌های ملی و بین المللی بدرخشند.

حقدادی ادامه داد: گستردگی فعالیت‌های ورزشی استان مرکزی طی چند سال اخیر تغییر کرده است، در بیش از ۳۰ هیأت ورزشی استان ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش هستند،اعضای کادر فنی همچون داوران و مربیان نیز در عرصه‌های ملی و بین المللی حضور فعال دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مزیت‌ها برای ورزش استان مرکزی اگر به طور جدی حمایت نشود به تهدید تبدیل خواهند شد.

حقدادی یادآور شد: هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان به لحاظ نیروی انسانی یکی از هیئت‌های مطرح استان است و جامعه مخاطبان این هیأت ورزشی باید اضافه شود، بیماری کرونا نباید بهانه شود که در ورزش نقصان  به وجود بیاید این نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نسبت به شرایط عادی است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: البته نباید فراموش کرد فعالیت‌های ورزشی همانند دیگر اصناف تحت تاثیر موضوع بیماری کرونا قرار دارد، اما باید با تدبیر و رعایت را پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های ورزشی ادامه پیدا کند.

در پایان از ۲۸ ورزشکار، مربی، داور و تاثیر گذاران در ورزش کم بینایان و نابینایان استان مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول