اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

«شرق» بورس را هم به انتخابات آمریکا گره زد!

روزنامه شرق با تیتر «بورس در انتظار انتخاب پرزیدنت» متن مصاحبه‌اش با یک کارشناس بورس را منتشر کرده است و سرنوشت یکی از بزرگترین بازارهای اقتصادی کشور را به انتخابات آمریکا گره زده است.

«شرق» بورس را هم به انتخابات آمریکا گره زد!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: روزنامه شرق با تیتر «بورس در انتظار انتخاب پرزیدنت» متن مصاحبه‌اش با یک کارشناس بورس را منتشر کرده است و سرنوشت یکی از بزرگترین بازارهای اقتصادی کشور را به انتخابات آمریکا گره زده است.

این روزنامه اصلاح‌طلب در بخشی از این مصاحبه از قول مصطفی صفاری آورده است: به نظر من بعد از انتخابات آمریکا دیگر در بازار، سهم گیر نمی‌آید زیرا شوک سیاسی خیلی در اقتصاد اثر دارد و بازار تبدیل به صف خرید می‌شود.

این مصاحبه در حالی منتشر شده است که شاخص کل بازار بورس  تا لحظه انتشار این خبر روندی صعودی داشته و با 33942واحد رشد به عدد 1589774 رسیده است.

روزنامه‌های طیف اصلاحات در کشور بعد از داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خود را معطوف به گره زدن وضعیت کشور به انتخابات آمریکا کرده‌اند، در گامی فراتر نیز حتی تلاش دارند به جامعه القا کنند که انتخاب جو بایدن به نفع ایران و مردم کشور است.

تیترهای برجامی این روزنامه‌ها که خبر از بازگشت بایدن به برجام است نیز خالی از دید کارشناسی است چه اینکه بارها تیم مشورتی بایدن بر این مسئله تأکید کرده‌اند که برجام باید تقویت شود و شروطی مانند برنامه موشکی ایران، فعالیت‌های منطقه‌ای و حتی مسائل حقوق بشری باید به آن اضافه شود.

این جریان‌سازی‌ها در حالی انجام می شود که حتی کارشناسان غربی بر این مسئله تأکید دارند که انتخاب بایدن شرایط روابط ایران و آمریکا را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول