اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسلمانان زبانی را که بخواهد علیه پیامبر(ص) حرف بزند از حلقوم بیرون می‌کشند

امام‌جمعه چادگان گفت: مسلمانان آن زبانی را که بخواهد علیه پیامبر(ص) حرف بزند از حلقوم بیرون می‌کشند و تا پای جانشان برای پیامبر(ص) و اهل‌بیتشان ایستاده‌اند، دشمنان بدانند این مردم پیامبر(ص) را از خودشان بیشتر دوست دارند.

مسلمانان زبانی را که بخواهد علیه پیامبر(ص) حرف بزند از حلقوم بیرون می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های این هفته چادگان اظهار کرد: تقوا منشأ سعادت، سلامت، برکت خانواده و رزق و روزی حلال در جامعه و خانواده می‌شود که انجام فرایض دینی در جامعه علاوه بر تقویت تقوا باعث افزایش قدرت روح و جسم انسان نیز می‌شود.

امام جمعه چادگان در ادامه بیان داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با تفرقه‌اندازی بین مسلمانان و جوانان به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آن هستند که مردم جهان اسلام با همدلی و وحدت بیدارند و در برابر دسیسه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

وی به توهین دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اشاره و مطرح کرد: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام(ص) خشم مسلمانان را در پی داشت و شاهد هستیم مسلمانان در سراسر جهان نسبت به توهین نشریه فرانسوی راهپیمایی کرده و خشم خود را اعلام کردند.

بنی‌جمالی عنوان کرد: مسلمانان آن زبانی را که بخواهد علیه پیامبر(ص) حرف بزند از حلقوم بیرون می‌کشند و تا پای جانشان برای پیامبر(ص) و اهل‌بیتشان ایستاده‌اند، مگر می‌شود کوتاه آمد دشمنان بدانند این مردم پیامبر(ص) را از خودشان بیشتر دوست دارند.

امام‌جمعه بیان کرد: دولتمردان فاسد غرب اگر بخواهند علیه اسلام و پیامبر اکرم(ص) اقداماتی انجام دهند، باید بدانند این ترفندها به ‌جایی نخواهند رسید چون عشق به پیامبر(ص) و قرآن در خون مسلمانان است.

وی گفت: نمی‌دانم دشمنان چه فکری در سردارند که این‌گونه توطئه می‌کنند، حتماً از بی‌فکری و بی‌خردی آنان است، گذشت آن زمان، الآن مردم بیدار شدند و فریب شما را نمی‌خورند، انتظار داریم دولت فرانسه عذر خواهی بکند و برخورد جدی با این نشریه داشته باشد.

بنی‌جمالی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان اشاره و مطرح کرد: وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است که محمدباقر قالیباف در نخستین سفر خود به‌ صورت میدانی به خوزستان سفر کرده تا از نزدیک شاهد پیشرفت، کم‌کاری، تخلفات و مشکلات باشد؛ سفر رئیس مجلس بازید میدانی است که از روند کارهای اجرایی در این استان بازید کرد و از مشکلات این استان اطلاعاتی به دست بیاورد تا ضمن ارائه به مسئولان استان نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول