اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اهانت غرب به مقدسات برای انحراف افکار عمومی است

امام جمعه شهرکرد با محکوم کردن اهانت به مقدسات، گفت: استکبار جهانی برای انحراف افکار عمومی هرازگاهی برای اینکه جنایات صهیونیست‌ها را مخفی کند دست به چنین رفتاری می‌زند.

اهانت غرب به مقدسات برای انحراف افکار عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات مسلمانان، گفت: استکبار جهانی برای انحراف افکار عمومی هرازگاهی برای اینکه جنایات صهیونیست‌ها را مخفی کند دست به چنین رفتاری می‌زند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: اگر غرب با بهانه آزادی امروز به مقدسات مسلمانان توهین می‌کند پس باید اجازه دهد روشنفکران در مورد هولوکاست هم مطلب بنویسند.

وی ویروس کرونا را امتحان الهی دانست و ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: گسترش این ویروس نباید مانع اجرای فرایض دینی و اجتماعات مذهبی شود.

نکونام با تاکید بر ارائه تسهیلات به خانواده دانش‌آموزان برای استفاده از شبکه شاد، توصیه کرد: آموزش حضوری برکات خاصی دارد که اگر خانواده‌ها دلواپسی و نگرانی نداشته باشند بهتر است از این روش استفاده شود ولی اگر نگرانی وجود دارد آموزش مجازی جایگزین شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به شهرکرد گفت: هرچند این سفر با رعایت محدودیت‌هایی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شد و مطالبات زیادی هم در استان وجود داشت ولی به لطف خدا این سفر نتایج مطلوبی به همراه داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری توضیح داد: حضور در روستای نمونه ایثارگری کشور، بررسی مشکلات مرتبط با آب و پیگیری مشکل آب مردم سرخون از جمله دستاوردهای این سفر بود.

نکونام در پایان با ابراز نگرانی از نحوه شکل‌گیری دولت جوان انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب گفت: امروز نیاز داریم در خصوص نیروهای انقلاب یک بهم پیوستگی اتفاق بیفتد و جلوی برخی تک روی‌ها گرفته شود و همه باید حول محور ولایت جمع شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول