اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مهار آتش‌سوزی در 20 هکتار از مراتع گوغر بافت توسط امدادگران هلال‌احمر کرمان

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۱۳ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای مهار آتش‌سوزی ۲۰ هکتار مرتع در توابع دهستان گوغر بافت خبر داد.

مهار آتش‌سوزی در 20 هکتار از مراتع گوغر بافت توسط امدادگران هلال‌احمر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد امیرخانی بیان کرد: در پی درخواست فرماندار شهرستان بافت برای مهار آتش ‌سوزی ۲۰ هکتار مرتع در روستای مگسی از توابع دهستان گوغر، بلافاصله نیروهای امدادی شهرستان‌های بافت و سیرجان به منطقه حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به حضور ۱۶ نجاتگر و پرسنل نیروی امدادی در این عملیات افزود: مهار این آتش‌سوزی از ساعت 14 و 20 دقیقه روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه آغاز و ساعت ۳ بامداد پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به مدت ۱۳ به طول انجامید.

وی خاطرنشان کرد: روستای مگسی از توابع دهستان گوغر با پوشش گیاهی (بنه ، کهکم و ارژن) است که متاسفانه ۲۰ هکتار آن طعمه حریق شده است.

شایان ذکر است: یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بافت، دهیاری و پاسگاه گوغر و نیروهای داوطلب مردمی نیز در این عملیات حضور یافتند.

انتهای پیام/3388/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول