اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا چهار تبعه روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چهار شخص روسی به بهانه تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داده است.

آمریکا چهار تبعه روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از تحریم چهار شخص روسی به بهانه تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد.

به نوشته وبگاه سایبر اسکوپ، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) در وزارت خزانه‌داری آمریکا، «آندری دِرکاچ»، یک سیاستمدار اوکراینی که به ادعای خود بیش از ده سال به عنوان یکی از عاملان روسی بوده را تحریم کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده که این فرد تلاش داشته در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دخالت کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین ادعا کرده دِرکاچ کارزاری برای اعمال نفوذ پنهانی به راه انداخته تا از صوت‌های ویرایش شده و دیگر محتوا‌ها به منظور بی‌اعتبار کردن مقامات آمریکایی بهره ببرد و افکار عمومی را منحرف کند. 

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا همچنین سه عضو از آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را که به ادعای خود در روند انتخاباتی چهار سال گذشته ایالات متحده نیز دخالت داشته‌اند تحریم کرده است. 

با اعمال این تحریم‌ها، آمریکایی‌ها از معامله و داد و ستد با این چهار شخص منع خواهند شد. تجارت با نهاد‌هایی که ۵۰ درصد یا بیشتر آنان متعلق به این اشخاص باشد نیز ممنوع شده است. 

در حالی که کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، برخی نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهند که جو بایدن، نامزد دموکرات این انتخابات از رقیب جمهوری‌خواه خود، دونالد ترامپ پیش افتاده است. 

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا قرار است سوم نوامبر (سیزدهم آبان ماه) برگزار شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول