اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| برخورد پلیس بردسکن با موتورسواران متخلف

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: پلیس با موتورسواران متخلف در بلوار سلامت بردسکن برخورد می‌کند.

فارس من| برخورد پلیس بردسکن با موتورسواران متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس ازبردسکن، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «برخورد با موتورسواران نمایشی در بلوار  سلامت بردسکن» ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

فرمانده انتظامی بردسکن  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بردسکن اظهار کرد: گشت‌های انتظامی در مسیر بلوار سلامت مرتب حضور دارد، بنابراین با موتور سوارانی که بی‌نظمی و از طرفی حرکات نمایشی از خود در این مسیر داشته باشند، برخورد می‌شود.

عباس نظافتی افزود: موتورسواران نباید در مسیری که برای خانواده‌ها و پیاده‌روی ایجاد شده است و بعضاً دارای فرزندان کوچک هستند، با سرعت غیرمجاز و یا با حرکات نمایشی حرکاتی را داشته باشند و از آنجا که اکثراً خانواده در مسیر جاده سلامت در بلوار سید طاهر پیاده‌روی می‌‌کنند،گشت‌های انتظامی مرتب در مسیر بلوار تردد دارند.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: با متخلفین برخورد می شود و برای اینگونه حرکات پیست موتورسواری اداره ورزش وجوانان ایجاد شده است که افراد می‌توانند از پیست استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اکثر این موتورسواران بدون کلاه ایمنی هم هستند، گفت: باید با رعایت لازم در رانندگی اقدام کنند زیرا درصورت بروز حادثه اولین صدمه به سر و صورت آنان خواهد بود که جبران  و خسارت مالی و جانی آن ممکن است تا سال‌ها برای آنان همراه باشد.

فرمانده انتظامی بردسکن، ضمن هشدار به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر بر جوانان خود، اظهار کرد: سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و عدم استفاده از کلاه ایمنی حوادث ناگواری را فراهم می‌کند که با این کار جان خود و دیگران را با خطر، نقص عضو و آسیب و صدمه بدنی مواجه می‌کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول