اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسلمانان جهان از اقدام خبیثانه مجله فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام کوتاه نیایند

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن محکوم کردن عمل خبیثانه مجله فرانسوی نسبت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) گفت: آنان بدانند این حرکت ها باعث اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان در سراسر عالم نیز خواهد شد.

مسلمانان جهان از اقدام خبیثانه مجله فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام کوتاه نیایند

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروز پور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در آیات ۴۱ و ۴۲ سوره مبارکه فصلت، خداوند تبارک و تعالی می فرماید؛ همانا آنان که به این قرآن که برای هدایت و یادآوری آنها آمده کافر شدند چقدر نادان هستد در صورتی که این کتاب حقیقت و صاحب عزت و معجزه بزرگ است که هرگز گذشته و آینده حوادث عالم به باطل بدان راه نیابد و تا قیامت، حکومت و حکمت آن باقی است زیرا آن فرستاده خدای مقتدر و حکیم و ستوده صفات است.

وی با اشاره به هتک حرمت به پیامبر اکرم توسط مجله فرانسوی گفت: در پی حادثه ای که رخ داد انتشار کاریکاتور موهن و گستاخی مجدد نشریه شارلی ابدو نسبت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و اقدام افراطیون راست گرا در سوئد که قرآن را آتش زدند را محکوم می کنیم.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: خداوند در این آیات وعده داده و فرموده است که آنان که به این قرآن که برای هدایت و یادآوری آنها متذکر شده و کافر شدند چقدر نادانند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب قرآن برای هدایت آنها است، برای اینکه آنها به راه راست هدایت شوند و حق از باطل را تشخیص دهند، اگر به این قرآن کافر شوند خودشان ضرر می‌کنند.

نوروز پور بیان کرد: امروز کشورهایی که در دروغ ادعای آزادی بیان دارند، آزادی بیانی در آنها وجود ندارد، چرا که اجازه نمی‌دهند دستگاه های تبلیغاتی اسلامی ، تلویزیون های اسلامی، روزنامه‌ها و نشریات اسلامی که تبلیغ دین مبین اسلام را می کنند، به راحتی در اروپا و آمریکا اجازه فعالیت ندارند.

وی تصریح کرد: آزادی بیان به معنی واقعی کلمه وجود ندارد و آن ها این را بهانه قرار دادند برای تاختن به دین مبین اسلام، البته کور خونداند و با این حرکات نمی توانند از عظمت دین اسلام بکاهند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: آنها از عزت روز به روز و روز افزون دین مبین اسلام ناراحت هستند، از اینکه چرا در کشورهای اروپایی بچه هایی که به دنیا می آیند نام پیامبر اسلام را بر روی شان می گذراند و یکی از بیشترین نام هایی که اروپا نامگذاری صورت می گیرد نام پیامبر اسلام محمد مصطفی (ص) است.

وی ادامه داد: از این ناراحت اند که جلوی شیوع اسلام گرایی بیشتر مردم اروپا و آمریکا را بگیرند چرا که اسلام ستیزی می‌کنند، همه این‌ها را حربه قرار دادند که به پیامبر عظیم الشان اسلام و قرآن کریم بی احترامی کنند، در حالی که هیچ کدام از انبیا الهی اجازه بی‌احترامی به پیامبران و کتاب‌های آسمانی را ندادند. 

این مسوول گفت: در کتاب‌های آسمانی مثل انجیل وعده آمدن پیامبر اخرالزمان را دادند و نام پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، شرح حال، صفات پیامبر، اخلاق و رفتار و منش او در انجیل نیز آمده است.

نوروز پور ضمن محکوم کردن این حرکت، گفت: به آنها می‌گوییم که این کار باعث وحدت بیش از پیش مسلمین و اتحاد مسلمان ها می شود و مسلمان ها باید این حرکت خبیثانه را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: نباید مسلمانان در مقابل این منکر سکوت کنند بلکه باید اعتراض و انزجار خودشان را نسبت به این حرکت مهم نشان دهند که این حرکت ها شروع شد و ادامه خواهد داشت و آنان بدانند این حرکت ها باعث اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان در سراسر عالم نیز خواهد شد.


انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول