اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستورات لازم برای اجرای 31 طرح اقتصادی استان داده شود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به اینکه اشتغال مسئله اصلی چهارمحال و بختیاری است، گفت: ما انتظار داریم پروژه‌های بزرگ اقتصادی که تمام مجوزات لازم را دارند و به دلیل یک ادعا متوقف شده‌اند با دستور سریع رئیس دستگاه قضا اجرا شوند.

دستورات لازم برای اجرای 31 طرح اقتصادی استان داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمد راستینه عصر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: این استان اولین شهید مدافع حرم در کشور، اولین شهید جامعه پزشکی را تقدیم نظام کرده و هر کجایی که انقلاب اسلامی به هزینه دادن نیاز داشته مردمان این استان در خط مقدم بوده‌اند و آمار بالای شهدای صنعت و ترور دلیلی بر این ادعاست.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ای کاش امروز مسئله آب بر تمام مشکلات ما سایه نینداخته بود تا بتوانیم در خصوص مشکلات دیگرمان صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مسئله اصلی استان چهارمحال و بختیاری است، اضافه کرد: ما انتظار داریم پروژه‌های بزرگ اقتصادی( پروژه‌های معروف به 31 طرح اقتصادی) که تمام مجوزات لازم را دارند و به دلیل یک نامه و یک ادعا متوقف شده‌اند با دستور سریع شما اجرا شود تا نشاط و پویایی اشتغال برای استان ایجاد شود.

راستینه با بیان اینکه ما روستاهایی در استان داریم که گرفتار محیط‌های چهارگانه محیط زیست شده‌اند و امکان توسعه کشاورزی و باغداری را ندارند، عنوان کرد: دستگاه قضا با عنایت ویژه برای حل این مشکل دستورات لازم را بدهد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی همچنین از سودجویی افرادی در اراضی سودجان خبر داد و گفت: افرادی روی دو هزار و 300 هکتار اراضی این شهر که تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفته است ادعا کرده‌ و پرونده تشکیل داده‌اند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضا اجازه ندهد سودجویان از فرصتی که برای توسعه اشتغال استان ایجاد شده سواستفاده کنند.

راستینه با اشاره به کلاهبرداری اخیر طلافروشان در شهرکرد خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی این کلاهبرداری مشهود نادیده گرفته نشود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفینه موجود در شهر بلداجی و بحث‌های پیرامون آن توضیح داد: اگر این موضوع صحت دارد عامل مهمی برای توسعه گردشگری خواهد بود و چنانچه صحت ندارد یک بار برای همیشه به مردم اعلام شود تا شایعات پیرامون آن تمام شود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همواره برای مبارزه با فساد و اقامه عدالت آماده‌اند و تسلیم ذلت نمی‌شوند.

انتهای پیام/68033/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول