اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

انتقاد از گران‌فروشی داروی خاص بیماران قلبی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: داروی پلاویکس باید با قیمت متعادل به فروش برسد.

انتقاد از گران‌فروشی داروی خاص بیماران قلبی

یحیی ابراهیمی فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: دولت و مسئولین در کنترل کالاهای اساسی به خصوص دارو نظارت و کنترل ندارد که باید این موضوع به شدت پیگیری شود.

وی در ادامه به داروی بیماران قلبی یعنی پلاویکس اشاره کرد و گفت: این دارو متاسفانه به دلایل مختلف گران فروشی می شود که باید قیمت متعادلی برای این دارو در نظر گرفته شود.

ابراهیمی ادامه داد: مسوولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و  دارو در قیمت گذاری داروها باید دقت داشته باشند که این قیمت گذاری به مردم آسیبی وارد نکند چرا که اکثر مردم کشورمان به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و اوضاع بد اقتصادی فشار های مالی زیادی متحمل می شوند.

وی اظهار داشت: سازمان غذا و دارو در زمینه کیفیت داروهای تولیدی نیز باید اثبات کند که کیفیت داروهای ایرانی هم با داروهای وارداتی برابری می کند و این موضوع طبق آزمایشات مختلف به مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول