اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت استان مرکزی به بیمارستان‌های خصوصی

مدیرکل بیمه سلامت استان‌ مرکزی گفت: تمام بدهی‌های بیمه سلامت به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های بخش خصوصی تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت استان مرکزی به بیمارستان‌های خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا جیریایی ظهر امروز در آیین رزمایش سایبری بیمه سلامت که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور استان‌های قم، هرمزگان، خراسان شمالی و یزد برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری از سامانه «ندا» که به‌منظور وصول و واریز حق بیمه، ثبت نام ۵۶ هزار و ۶۷۲ بیمه‌شده، کاهش زمان صدور دفترچه و... راه‌اندازی شده بود از اقدامات این اداره کل بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان از منابع مالی سال ۹۹ جذب شده است افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان از این منابع به‌منظور تسویه‌حساب بدهی سال گذشته و ۳۰ میلیارد آن نیز برای مطالبات ۳ ماهه ابتدای سال صرف شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به استان در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان است اضافه کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است.

جیریایی ادامه داد: از ابتدای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی تاکنون ۷۰ درصد داروخانه‌ها، ۹۷ درصد آزمایشگاه‌ها، ۹۵ در تصویربرداری‌ها و ۹۰ درصد پزشکان طرف قرارداد در این طرح مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ۶۰۲ موسسه خدمات و درمانی در بخش خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند تصریح کرد: این مؤسسات خدمات درمانی سطح یک به روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ارائه می‌دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان‌ مرکزی با بیان اینکه تمام مطالبات بیمه سلامت به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های بخش خصوصی تا پایان خردادماه پرداخت شده است گفت: ۲۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان بدهی این اداره کل به بیمارستان‌های دانشگاهی در ۳ ماه آخر سال گذشته بوده است.

به گفته وی حدود ۹ میلیارد از مطالبات پزشکان استان در سال جاری پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول