اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه فرهنگی و هنری با خبرگزاری فارس

در دیدار معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی حوزه هنری قم و مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان قم، درباره روش‌ها و راهکارهای همکاری دو جانبه فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد.

بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه فرهنگی و هنری با خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این دیدار که با حضور محمد غفاری معاون فرهنگی حوزه هنری استان قم، محمد مهدی بهمنی مدیر روابط عمومی این حوزه، ‌سمیه سلطان‌پور مسئول باشگاه داستان حوزه هنری و سیدجواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان قم برگزار شد، راهکارهای همکاری دوجانبه با هدف انتشار و انعکاس فعالیت‌های ادبی شاعران و نویسندگان شهر قم بررسی شد.

محمد غفاری در ابتدای این دیدار به قابلیت‌های حوزه هنری در بخش تولید محتوا و فراخوان پویش‌های ادبی و هنری اشاره کرد که در دوران بروز ویروس کرونا و با اعمال محدودیت‌ها در خصوی برگزاری محافل و مراسم فرهنگی هنری توانسته فضای ادبی و هنری شهر قم را زنده و پویا نگاه دارد.

همچنین سیدجواد اشرفی به بسترهای موجود و متنوعی که خبرگزاری فارس برای انتشار و انعکاس فعالیت‌ها و تولیدات ادبی و هنری مهیا کرده اشاره کرد و برای همکاری دوجانبه در حوزه نشر تولیدات مکتوب، پادکست و تصویری اعلام آمادگی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: علیرغم سرعت عمل کانال‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی در انتشار اخبار، خبرگزاری‌ها با رعایت دقت و امانت هم‌چنان مرجعی موثق و قابل اعتماد برای مخاطبان هستند و مطالبه‌گری این رسانه‌ها توانسته ارتباط دو جانبه بین خبرگزاری و مخاطب را تقویت کند.

همچنین سمیه سلطان‌پور مسئول باشگاه داستان حوزه هنری قم خواستار نگاه موشکافانه خبرگزاری‌ها در حوزه داستان و حمایت از داستان‌نویسان موفق اما کمتر شناخته شده و فعالیت‌های داستانی شد.  ‌  ‌

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول