اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق برگزار و مسئولیت اداره جلسات به هیأت رئیسه سنی گذاشته شد.

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور 99) اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی افزود: در ابتدا هیأت اجرایی گزارشی را از روند کار جلسات از آغاز تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی با حاضرین ارائه داد و سپس مسئولیت اداره جلسات را به هیأت رئیسه سنی واگذار کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌بر این اساس سیدمحمد موحد به عنوان مسن‌ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان‌ترین عضو به عنوان رئیس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رئیسه توسط اعضای شورای مرکزی را بر عهده گرفتند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه امروز متن اساسنامه و مرامنامه فراکسیون بین حضار توزیع شد و اعضا تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود را به صورت مکتوب به رئیس سنی جلسه ارائه کنند.

وی افزود: در هفته آینده نشست بعدی فراکسیون در سطح شورای مرکزی برگزار و پیشنهادات اصلاحی برای اساسنامه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در نهایت اساسنامه به رای خواهد گذاشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: اساسنامه و مرامنامه باید با رای دو سوم اعضای شورای مرکزی به تصویب برسد و پس از تصویب اساسنامه و مرامنامه انتخابات هیأت رئیسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول