اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستورالعمل تشکیل کمیته فرهنگی در فرمانداری‌های سمنان ابلاغ می‌شود

مدیرکل دفتر نوسازی، آموزش و تحول اداری استانداری سمنان گفت: دستورالعمل تشکیل کمیته فرهنگی در فرمانداری‌های استان سمنان تهیه شده است و به‌زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

دستورالعمل تشکیل کمیته فرهنگی در فرمانداری‌های سمنان ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری سمنان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: برای تولید دانش و توسعه فرهنگ دینی بین کارکنان استانداری و دوایر تابعه، برگزاری ۱۲ دوره آموزشی پیش‌بینی شده است.

او گفت: این دوره‌ها به مدت بیش از ۱۵۰ ساعت با استفاده از روش‌های نوین و بستر فضای مجازی برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل دفتر نوسازی، آموزش و تحول اداری استانداری سمنان اضافه کرد: دستورالعمل تشکیل کمیته فرهنگی در فرمانداری‌های استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور و تجربیات و نظرات اعضای شورا تهیه شده است و با انجام آخرین اصلاحات به‌زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان هم گفت: برنامه تجلیل و مراسم جشن تکلیف ۲۶ نفر از فرزندان همکاران استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل جدید در آینده نزدیک انجام می‌گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان نیز گفت: نخستین مرحله ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان بر اساس برنامه ابلاغی وزارت کشور در حال انجام است.

محمود قدرتی، دبیر شورای فرهنگی استانداری سمنان هم گفت: با تلاش اعضای شورای فرهنگی و علی‌رغم همه محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، تمام برنامه‌های ابلاغی وزارت کشور در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف و نهی از منکر برای سال ۹۹ طبق برنامه زمان‌بندی در استانداری سمنان اجرایی شده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول