اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بازار خودرو را نباید به وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد سپرد

نماینده ارومیه در مجلس گفت: دولت بازار خودرو را رها کرده و می‌خواهد که وزارت صمتی که وزیر ندارد آنرا اداره کند؛ اگر رییس جمهور در روز رای اعتماد وزیر صمت در مجلس حضور پیدا می‌کرد شاهد فروش خودروی ۲۰ میلیونی به ۱۲۰ میلیون تومان نبودیم.

بازار خودرو را نباید به وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد سپرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اشهار داشت: ارکان سازمان بورس دارای اساسنامه، هیات مدیره، رییس، بازرس و حسابرس است، آنها باید برای حفظ، ثبات و آرامش در بورس اقدام کنند.

وی افزود: آنها قسم خورده‌اند مصالح کشور را رعایت کنند که اگر این اتفاق رخ نمی‌دهد، یعنی تجربه کافی در اداره بورس ندارند. مردم در بورس سرمایه‌ گذاری کرده اند، نهاد عمومی غیردولتی و حاکمیتی که یک شبه قفل کرده و هزار هزار میلیارد ضرر به مردم وارد کرده است، لذا اگر قصور و تقصیری در اداره بازار بورس وجود دارد درخواست می‌کنیم که قوه قضاییه و سازمان بازرسی به این موضوع مهم رسیدگی کنند.

نماینده ارومیه در مجلس در تذکری دیگری درباره خودرو تصریح کرد: دولت بازار خودرو را رها کرده و می‌خواهد که وزارت صمت آن را اداره کند. وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد؛ اگر رییس جمهور در روز رای اعتماد حضور پیدا می‌کرد به این شرایط گرفتار نمی‌شدیم که خودروی ۲۰ میلیونی را ۱۲۰ میلیون تومان می‌فروختند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول