اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فراهم شدن امکان بهره‌مندی از مجوز تثبیت بناهای غیر مجاز در باغات

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان در سفر استانی ریاست قوه قضاییه، مالکان بناهای غیرمجاز از مجوز تثبیت این بناها در باغات بهره‌مند می‌شوند.

فراهم شدن امکان بهره‌مندی از مجوز تثبیت بناهای غیر مجاز در باغات

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان در سفر رئیس قوه قضاییه به استان، مالکان بناهای غیرمجاز، در صورت داشتن شرایط ابلاغی مصوبه و یا کاهش میزان بنای موجود به میزان درج شده در مصوبه، با مراجعه به دفاتر منتخب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تشکیل پرونده، از مجوز تثبیت بنای غیرمجاز بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: بر اساس این مصوبه مالکان باغات با لحاظ کردن شرایطی خاص می‌توانند با تشکیل پرونده، برای تثبیت بنای موجود اقدام کنند.

تاراسی ادامه داد: مساحت باغ یک هزار تا 2هزار و 500 مترمربع، حداکثر تا 25 مترمربع، مساحت باغ 2هزار و 500  تا ۴ هزار مترمربع، حداکثر تا 40 مترمربع، مساحت باغ بیش از ۴ هزار مترمربع، حداکثر تا 60 مترمربع اجازه احداث بنا دارند.

تاراسی تصریح کرد: البته در صورتی که مساحت بنای موجود در چنین باغاتی بیش از حدود ذکر شده باشد، مالکان باغات بدواً می‌بایست نسبت به کاهش مساحت بنا تا سقف تعیین شده اعلامی اقدام و سپس برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول