اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قطع آب آلوده روستای «شیخ‌صله» ثلاث باباجانی/ آبرسانی سیار و توزیع آب معدنی بین مردم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به‌دنبال مسمومیت جمعی اهالی روستای شیخ‌صله شهرستان ثلاث باباجانی، تا مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، دستور قطع آب این روستا صادر شد.

قطع آب آلوده روستای «شیخ‌صله» ثلاث باباجانی/ آبرسانی سیار و توزیع آب معدنی بین مردم

جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مسمومیت دسته جمعی اهالی روستای شیخ‌صله شهرستان ثلاث باباجانی، اظهار داشت: تقریبا روز گذشته از اوایل ساعت هشت صبح، مراجعات اهالی روستای مرزی شیخ‌صله با علائم مسمومیت به مراکز درمانی ثلاث باباجانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۵ بامداد امروز تا کنون مراجعه جدید نداشته‌ایم، گفت: در مجموع حدود ۱۲۰ بیمار با علائم مسمومیت به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کردند که ۸۹ مورد از آن‌ها با انجام اقدامات درمانی به صورت سرپایی ترخیص شدند و ۲۰ نفر هم  به مرکز درمانی کرمانشاه و جوانرود اعزام و الان هم 11 نفر بستری هستند.

دستور بهسازی چشمه آب منطقه صادر شد و آبرسانی به صورت سیار انجام می‌شود

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: با توجه به سطح‌بندی مخاطره که یک سطح بندی محلی است، بلافاصله فرماندار شهرستان با تشکیل جلسه کمیته بهداشت دستور قطع آب روستا را صادر کرد، مخازن تخلیه شده‌اند و آبرسانی به صورت سیار و به صورت بطری‌های آب معدنی در حال انجام است و همچنین نمونه‌برداری به مراکز آزمایشگاهی ارسال شده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین خبری که از فرمانداری به دست ما رسیده علت مسمومیت آلودگی آب احتمالا ناشی از فاضلاب باشد که دستور بهسازی چشمه آب این منطقه را صادر کردیم و آبرسانی هم به صورت سیار انجام می‌شود.

بالایی خاطرنشان کرد: البته پس از شست و شو و ضدعفونی شبکه و مخزن، آب از طریق آب داخل شبکه تامین می‌شود و اهالی هیچ احساسی نخواهند داشت که آبرسانی سیار باشد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول