اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر آموزش و پرورش با افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان موافقت کرد

وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت خود برای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش با افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان موافقت کرد

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جزئیات نشست صبح امروز این کمیسیون اظهار داشت:‌ در این جلسه حاجی میرزایی و غلامی وزرای آموزش و پرورش و علوم برای پاسخگویی به سوالات اعضای این کمیسیون حاضر شده بودند.

وی در این راستا گفت: حاجی‌میرزایی در پاسخ به سوالات برخی نمایندگان درباره عدم مدیریت صحیح در بازگشایی مدارس توضیحاتی را به اعضای کمیسیون داد اما این توضیحات برای نمایندگان قانع کننده نبود و نهایتا نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه عنوان کرد: ‌موضوع سن افزایش ورود به دانشگاه فرهنگیان و در مجموع افزایش سن پذیرش دانشجو دیگر سؤالی بود که وزیر آموزش و پرورش  دراین باره توضیحاتی را ارائه کرد و درباره این مطالبه نمایندگان اعلام کرد که افزایش سن فرهنگیان موافق است و اینکار انجام خواهد شد.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی هم در نشست صبح امروز این کمیسیون مطرح شد اما به دلیل طولانی شدن مباحث مطرح شده در نهایت به سرانجام نرسید و قرار شد در نشست‌های بعدی این موضوع دنبال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول