اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

فارس من| از همه قبول‌شدگان آزمون استخدامی شرکت پادجم دعوت به همکاری شد

روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم از جذب همه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی خود خبر داد. تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه «سرانجام آزمون شرکت توسعه پلمیر پادجم فاز دوم به کجا رسید؟» خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

فارس من| از همه قبول‌شدگان آزمون استخدامی شرکت پادجم دعوت به همکاری شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی شرکت توسعه پلیمر پادجم تحت مالکیت صددرصدی شرکت پتروشیمی جم برای جذب 220 نفر نیروی متخصص در آذر‌ماه 1397 برگزار شد. در فروردین‌ماه سال بعد 1398 از 50 نفر از قبول‌شدگان دعوت به همکاری شد اما 170 نفر دعوت به کار نشدند. در این راستا طبق گفته مخاطبان خبرگزاری فارس قرار بر این بود که افراد باقیمانده تا آخر فروردین دعوت به کار شوند، بنابراین تعداد زیادی از این افراد که در شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودند از کار خود انصراف دادند و خود را آماده دعوت به کار پتروشیمی پادجم کردند اما باز هم خبری از پذیرش مابقی قبول‌شدگان در این شرکت نبود.

در این راستا روابط عمومی شرکت توسعه پلیمر پادجم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مطالبه تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس درباره استخدام قبول‌شدگان توضیح داد: «در آزمونی که توسط شرکت پلیمر پادجم برگزار شد اولویت با جذب بومی‌ها بود. از ابتدا قرار نبود که همه پذیرفته‌شدگان با هم یکجا جذب شرکت شوند بلکه به فراخور رشد پروژه این افراد به مرور جذب خواهند شد. در حال حاضر نیز همه 220 نفر جذب شرکت شده‌اند و اگر کسی از قبول‌شدگان هست که ادعا می‌کند جذب نشده است حتما اطلاع‌رسانی کند».

روابط عمومی این شرکت در ادامه افزود: «تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی با مدرک کارشناسی ارشد قبل از پایان سال 98 جذب شرکت شده بودند. بدین صورت حدود 70 نفر از پذیرفته‌شدگان باقی مانده بودند که مدرک آنها کاردانی بودند. این افراد نیز اوایل سال 99 برای همکاری با شرکت دعوت به کار شدند».

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه «سرانجام آزمون شرکت توسعه پلمیر پادجم فاز دوم به کجا رسید؟» در بخش فارس من خواستار پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول