اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری مسلحانه در بیروت یک کشته و شماری زخمی برجای گذاشت

درگیری مسلحانه در منطقه «طریق الجدیده» بیروت یک کشته و شماری زخمی برجای گذاشت و در نهایت با مداخله ارتش آرامش به این منطقه بازگشت.

درگیری مسلحانه در بیروت یک کشته و شماری زخمی برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری‌های مسلحانه در منطقه «طریق الجدیده» بیروت به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر منجر شده است.

به گزارش شبکه المیادین، این درگیری‌ها میان طرفداران جریان المستقبل و طرفداران «بهاء الحریری»(برادر بزرگ‌تر سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان) است.

بر اساس این گزارش، با ورود ارتش لبنان که تجهیزات نظامی بسیاری را در محله‌های مختلف این منطقه مستقر کرده است، این درگیری‌ها متوقف شده و آرامش شکننده بر آنجا حاکم است.

اختلافات علنی اخیر بین سعد الحریری و بهاء الحریری برادر بزرگترش که مورد توجه محافل سیاسی و رسانه‌ها هم بوده به هواداران آنها در خیابان‌ها کشیده شده است.

 بهاء الحریری که یک تاجر است و  در بحبوحه اعتراضات لبنانی‌ها خود را یکی از رهبران  آنها  معرفی کرده بود، حالا  به بهانه مبارزه با فساد و مقابله با آنچه کوتاهی برادرش در برابر سلاح مقاومت می‌خواند، به عرصه سیاست ورود کرده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول