اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع سیم‌کارت اعتباری «انارستان» به صورت رایگان بین دانش‌آموزان همدان

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان از توزیع سیم کارت اعتباری «انارستان» به صورت رایگان بین دانش آموزان همدان خبر داد.

توزیع سیم‌کارت اعتباری «انارستان» به صورت رایگان بین دانش‌آموزان همدان

فریدون حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز توزیع سیم کارت اعتباری انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید و نیز دغدغه خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی توسط فرزندان خود، سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این سیم کارت با ویژگی‌های خاص طراحی شده و به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ ساله قرار می گیرد افزود: با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ و دریافت کد فعال‌سازی می توان برای دریافت این سیم کارت ثبت‌نام کرد.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ادامه داد: یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال‌سازی می‌توانند نسبت به دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود اقدام  کنند. 

وی خاطرنشان کرد: سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان در دفاتر پیشخوان دولت، مراکز فروش و نمایندگی‌های همراه اول در سطح استان، برای دانش‌آموزان به صورت کاملا رایگان، فعال سازی و توزیع می‌شود. 

حسن‌پور با بیان اینکه این سیم کارت متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان دانش‌آموزان به اینترنت پاک از سوی شرکت مخابرات و همراه اول تهیه شده است افزود: سیم کارت انارستان با امکان فراهم شدن استفاده دانش‌آموزان از فضای اینترنت سالم، امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع و متناسب با نیاز دانش‌آموزان طراحی شده است.

وی با اشاره به ارائه ۲۴ گیگ اینترنت به مدت ۶ ماه و هر ماه ۴ گیگ به دانش‌آموزان در این طرح گفت: یکی از مهمترین ویژگی سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان نسبت به دیگر سیم کارت‌ها داشتن اینترنت دوست دار و با محتوای اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان‌ با اشاره به اینکه هدیه رایگان سیم کارت و اینترنت به دانش‌آموزان در قالب طرح خوش آمدگویی است که با عنوان ۲۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای یک خوش آمدگویی طولانی ارائه می‌شود افزود: افراد می‌توانند با فعال‌سازی سیم‌کارت‌های اعتباری انارستان، علاوه بر بسته خوش‌آمد فعلی ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۱۰۰ عدد پیامک و ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴.۵، به مدت ۶ ماه، هر ماه ۴ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید.

وی بیان اینکه افراد عادی نیز می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند اما سیم‌کارت آنها متفاوت است تاکید کرد: افراد عادی باید هزینه سیم کارت را پرداخت کنند همچنین اینترنت سیم کارت دانش آموزان پاک است و تنها برای شبکه‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول