اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پویش بزرگ ورزش در کارخانجات آذربایجان‌شرقی

پویش بزرگ ورزش کارخانجات در آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

پویش بزرگ ورزش در کارخانجات آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از هیات ورزش کارگری آذربایجان‌شرقی‌، پویش بزرگ ورزش کارگری در کارخانجات صنعتی آذربایجان‌شرقی که به دوشنبه‌های کار و ورزش معروف است، همزمان با سراسر کشور صبح امروز از شرکت شیر پگاه تبریز آغاز به‌کار کرد.

در این پویش، حسین فتحی مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی‌، احد فلاحی مدیرعامل شیر پگاه آذربایجان‌شرقی‌، ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان‌شرقی همگام با بیش از 200 کارگر شرکت شیر پگاه تبریز ‌شروع به ورزش صبحگاهی کردند.

در پایان این مراسم بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شد و 20 نفر از کارگران ورزشکار شیر پگاه همچنین تمامی بانوان ورزشکار حاضر در همایش صبحگاهی هدایای به رسم تقدیر اهدا شد.

بر طبق هماهنگی انجام شده توسط هیات ورزش کارگری آذربایجان‌شرقی هفته آینده شرکت پلیمر کیسه تبریز میزبان پویش دوشنبه‌های کار و ورزش است و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مختلف صورت گرفته است تا هر دوشنبه همزمان با سراسر کشور این پویش در آذربایجان‌شرقی انجام گیرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول