اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کبدی‌کاران تویسرکان، اعتبار ورزش کبدی همدان/ لزوم توجه به «تبلیغات»

رئیس هیأت کبدی استان همدان با بیان اینکه تویسرکان افتخارات زیادی را برای کبدی استان آفریده به طوری که کبدی کاران این شهرستان اعتبار کبدی استان هستند، تبلیغات را رکن مهمی در معرفی این رشته ورزشی برشمرد.

کبدی‌کاران تویسرکان، اعتبار ورزش کبدی همدان/ لزوم توجه به «تبلیغات»

سید مصطفی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به سوابق درخشان تیم کبدی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: موفقیت های بدست آمده در سال‌های گذشته نشان از وجود استعدادهای برتر کبدی در این شهرستان دارد و با توجه به این رشته ورزشی می‌توان منتظر آینده روشنی برای کبدی تویسرکان بود.

وی ادامه داد: رشد کبدی بانوان در استان همدان از اولویت‌های اصلی هیأت است و با توجه به ظرفیت های موجود کبدی تویسرکان، انتظار می‌رود هر چه سریعتر حوزه بانوان نیز در این شهرستان فعال شود و ما شاهد فعالیت بانوان تویسرکان در کبدی باشیم.

رئیس هیأت کبدی استان همدان تبلیغات را رکن مهمی در معرفی رشته کبدی برشمرد و اضافه کرد: ورزش کبدی یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌هاست و با انجام تبلیغات علاقمندان زیادی به این رشته ورزشی ملحق می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رشته کبدی از رشته‌های پربرخورد ورزشی است ستاد مقابله با کرونا تنها در شرایط سفید اجازه فعالیت و بازگشایی باشگاه‌های ورزشی را داده است بنابراین تا زمان اعلام وضعیت سفید و در این فرصت به برنامه ریزی، شناسایی ظرفیت‌ها، ایجاد و تقویت ساختار، معرفی رشته کبدی، توسعه زیرساخت ها، هم‌اندیشی با ورزشکاران و داوران، بررسی همکاری با نهادها، آموزش در فضای مجازی و... پرداختیم.

موسوی سرکشی به شهرستان‌ها را بسیار مهم خواند و افزود: دیدار با پیشکسوتان این رشته ورزشی و ورزشکاران و داوران و مربیان کبدی و شنیدن نقطه نظرات و هم اندیشی با آنها راه پیشرفت کبدی را هموار میکند.

وی با اشاره به انتصابات اخیر هیأت کبدی، گافت: شایسته‌سالاری اصلی‌ترین معیار و شاخص در انتصابات بوده است و در ادامه انتصابات در کمیته ها نیز این شاخص مدنظر خواهد بود. حتما در کنار افراد با تجربه و مسئولین هیأت برای کسب تجربه از سایر اعضای هیأت استفاده میشود.

رئیس هیأت کبدی استان همدان خاطرنشان کرد: با تاکید بر عدالت محوری در هیئت استان سعی کردیم از شهرستان‌ها در کمیته‌ها استفاده کنیم و در ادامه انتصابات نیز از افراد علاقمند و با انگیزه شهرستان‌ها در ساختار هیأت استان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول