اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت ۲۴۰ میلیون ریالی از مؤسسه‌های قرآن و عترت استان سمنان

مسؤول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از حمایت ۲۴۰ میلیون ریالی از مؤسسه‌های فعال در فضای مجازی در دوران شیوع کروناویروس در این استان خبر داد.

حمایت ۲۴۰ میلیون ریالی از مؤسسه‌های قرآن و عترت استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی از حمایت ۲۴۰ میلیون ریالی از مؤسسه‌های فعال در فضای مجازی در دوران شیوع کروناویروس در این استان خبر داد و گفت: این حمایت به ۱۶ مؤسسه قرآن و عترت در استان سمنان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را در زمینه‌های قرآن و عترت متوقف نکرده‌اند؛ بلکه در فضای مجازی ادامه داده‌اند، افزود: به هر یک از این مؤسسه‌ها ۱۵ میلیون ریال حمایت مالی پرداخت شده است.

نورمحمدی متذکر شد: این فعالیت‌ها در زمینه‌های تفسیر و برگزاری کلاس‌های قرآنی در فضای مجازی بوده است و پنج مؤسسه دیگر این استان نیز در برنامه پرداخت حمایت‌های مالی این برنامه قرار دارند.

مسؤول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این حمایت به دنبال رصد فعالیت‌های مؤسسه‌ها توسط این اداره کل صورت گرفته است، گفت: با تکمیل پرونده این پنج مؤسسه، ۷۵ میلیون ریال کمک مالی نیز از طریق معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این پنج مؤسسه تعلق خواهد گرفت.

چندی قبل نیز ۱۱۰ میلیون ریال بابت حمایت از مؤسسه‌های قرآنی به سه مؤسسه قرآن و عترت استان سمنان که دارای طرح‌های ویژه بر بستر فضای مجازی بودند پرداخت شده بود؛ در استان سمنان ۴۹ مؤسسه قرآن و عترت فعال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول