اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کنفرانس مطبوعاتی خورشید در ونیز| مجیدی: معضلات اجتماعی ایران و خاورمیانه از آمریکاست

مجید مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «خورشید» به سیاست‌های آمریکا، افزایش معضلات اجتماعی در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه اشاره کرد و آنها را نتیجه جنگ افروزی‌ها و تحریم‌های آمریکا دانست.

کنفرانس مطبوعاتی خورشید در ونیز| مجیدی: معضلات اجتماعی ایران و خاورمیانه از آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفرانس مطبوعاتی خورشید در ونیز با حضور جواد عزتی، شمیلا شیرزاد، رامین کوشا و مجید مجیدی برگزار شد.

 

با آغاز جشنواره فیلم ونیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت سختگیرانه، نماینده رسمی ایران در این جشنواره سینمایی فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی و به تهیه‌کنندگی امیر بنان است. فیلم خورشید ۱۸ بار در این جشنواره اکران دارد.

 

کنفرانس مطبوعاتی فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی  برگزار شد.

 

شمیلا شیرزاد در پاسخ به سوالی که آیا این تجربه دریچه ای را برای شما برای آینده باز می کند؟ چنین گفت: من از این فیلم چیزهای زیادی یاد گرفتم از اقای مجیدی چیزهای زیادی یاد گرفتم و از ایشون سپاسگزارم.-من در ایران به دنیا آمدم و در مدرسه کودکان کار من را انتخاب کردند. صبح ها با برادرم در مترو کار می کردیم. من از پنج سالگی در مترو کار کردم و الان یازده سال دارم.

 

 جواد عزتی در بخش‌هایی از سخنان خود گفت: به خاطر جنس کارهای مجید مجیدی حضور در این فیلم باعث افتخارم بود. من سال‌های دور برای کودکان ،تئاتر کودک کار می کردم در مدارس تئاتر کار می کردم. ارتباطم با آنها خوب بود. ولی کودکان این فیلم بسیار باهوش و همراه بودند.

 

او این فیلم را درباره فقر فرهنگی توصیف کرد.

مجید مجیدی از ابتلای روح الله بازیگر نقش اصلی  فیلمش به کرونا سخن گفت. و در ادامه صحبت های جالبی را مطرح کرد و او به سیاست‌های آمریکا، افزایش معضلات اجتماعی در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه  اشاره کرد و آنها را نتیجه جنگ افروزی‌ها و تحریم‌های آمریکا دانست.

 

وی افزود: کشور ما نزدیک به ۴۰ سال است که تحت تحریم‌ های آمریکا قرار دارد و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم و در وضعیت کرونایی قرار داریم که یک درد مشترک جهانی است، جالب است بدانید یکی از معضلات بزرگ کشور ما بحث تحریم ‌های دارویی است. در این شرایط سخت دارو وارد کشور ما نمی‌شود چرا که تحت تحریم‌های آمریکا هستیم و ۴۰ سال است در این شرایط سخت ناشی از تحریم ‌های غیرانسانی آمریکا، مردم ایران زندگی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول